Σημείωση: Για όσα έργα δεν υπάρχουν ακόμα ολοκληρωμένες εκφωνήσεις, οι συντελεστές παρουσιάζονται κατά την διάρκεια της μετάδοσης στους Τίτλους.
Περισσότερα στοιχεία για το "Mikis Radio" στην επίσημη σελίδα (www.mikisradio.com)
Κύκλοι τραγουδιών.
Περισσότερα στοιχεία για το "Mikis Radio" στην επίσημη σελίδα (www.mikisradio.com)
Κύκλοι τραγουδιών.
10.00 Λιποτάκτες 1952. Μαργαρίτα Ζορμπαλά.
10.30 Επιτάφιος 1958. Διασκευή για πιάνο Φωνή με την Νένα Βενετσιάνου και την Έλενα Μουζάλα.
11.05 Επιφάνια 1960. Μαργαρίτα Ζορμπαλά.
12.00 Πολιτεία 1960.
13.00 Αρχιπέλαγος 1960. Μαίρη Λίντα.
Μουσική Δωματίου - Κονσέρτα
Συμφωνικά - Μπαλέτα - Ραψωδίες
Τραγούδι Ποταμός.
14.00 Αποκάλυψη - Ωδή στον Μπετόβεν 1945.
16.00 Πρώτη Συμφωνία 1953.
Μουσική για κινηματογράφο, θέατρο,
κύκλοι τραγουδιών, αφιερώματα και παιδικά τραγούδια.
κύκλοι τραγουδιών, αφιερώματα και παιδικά τραγούδια.
Από σήμερα και κάθε μέρα για τα παιδιά που μένουν στο σπίτι θα μεταδίδουμε την μεταφορά του Βιβλίου της Μάρω Θεοδωράκη "Βάρκα στο Γιαλό" (Τα άγνωστα παιδικά χρόνια του Μίκη Θεοδωράκη) σε ραδιοφωνικό σκετς από τον Νίκο Θεοδωράκη για το Mikis Radio.
17.00 Βάρκα στο γιαλό. Της Μάρω Θεοδωράκη. Επεισόδιο 1.
18.00 Δες τι λαμπρό φεγγάρι. Παιδική χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου.
20.00 100 Σινεμά Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη. Γιώργος Νταλάρας.
22.00 Τραγούδια του Έρωτα και της Αγάπης. Αφιέρωμα στα 80 χρόνια. Ωδείο Ηρώδου Αττικού 2005. Συμμετέχουν: Νένα Βενετσάνου, Σόνια Θεοδωρίδουυ, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Δημήτρης Μπάσης, Ζάχος Τερζάκης. Λαϊκή Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης, Χορωδία της ΕΡΤ, Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ. Αντώνης Κοντογεωργίου, Ανδρέας Πυλαρινός. Πιάνο: Τατιάνα Παπαγεωργίου.
Όπερες - Ορατόρια - Μετασυμφωνικά - Μπαλέτα
Μουσική για Θέατρο & Κινηματογράφο.
23.00 Λυσιστράτη 2001.
Όπερα σε δύο πράξεις και δέκα σκηνές σε Λιμπρέτο του Συνθέτη
ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ
ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
Τη Λυσιστράτη άρχισα να την συνθέτω τον Μάιο του 2000. Στην ελεύθερη απόδοση κειμμένου εισήγαγα νέα στοιχεία, όπως λχ. το πρόσωπο του Ποιητή, και αναμόρφωσα πολλές σκηνές με βάση τις ανάγκες της προβολής των μουσικών στοιχείων που ως γνωστόν αποτελούν τη βάση ενός λυρικού - μουσικού έργου, παραμένοντας βεβαίως πάντοτε πιστός στο πνεύμα και στο γράμμα του Αριστοφάνη.
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ