12 Μαΐ 2021

Πρόγραμμα Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

23.00 Ιππής του Αριστοφάνη. Κωμωδία. Έτος σύνθεσης: 1979 Αθήνα.

Όλοι οι συντελεστές των έργων παρουσιάζονται στην οθόνη κατά την διάρκεια της ακρόασης. 

Πρόγραμμα Mikis Radio 1

09.00 Oliver Nelson. H Τζαζ στο έργο του Μίκη Θεοδωράκη. 
Impressions Of Phaedra. Mikis Theodorakis & The Oliver Nelson Orchestra. New York 1962

10.00 Ο παγκόσμιος Μίκης Θεοδωράκης. Τρίτη συλλογή. Επιλογές του Mikis Radio.

11.00 Concert.  Μαρία Φαραντούρη, Αντώνης Καλογιάννης. Κοπεγχάγη 1967. Ντοκουμέντο. Νέο Mastering MikisRadio. 

12.00 Τραγούδια από τις Κινηματογραφικές ταινίες. 

13.00 Τα αδικημένα τραγούδια. Πρώτη επιλογή. 

Τραγούδι ποταμός - Μετασυμφωνικά 

14.00 Αρκαδία Ι 1968.

14.30 Αρκαδία VI 1969.

15.00 Αρκαδία ΙΙ & ΙΙΙ 1969.

16.00 Αρκαδία VI, VII, VIII 1969.

17.00 Αρκαδία V ή Πνευματικό Εμβατήριο. Ποίηση: Άγγελος Σικελιανός.  Σύνθεση: 1969.
Allber Hall. Λονδίνο 1970. Συμμετέχουν:  Μαρία Φαραντούρη. Αντώνης Καλογιάννης. Γιάννης Θεοχάρης. London Symphony Orchestra. Χορωδία της New Operaw London. Ανδρική χορωδία Ουαλών ανθρακωρύχων. Διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης Θεοδωράκης.

Χορωδιακά 

18.00 Λειτουργία Νο2 - Για τα παιδιά που σκοτώνονται στον πόλεμο, σε ποίηση Τάσου Λειβαδίτη. Σύνθεση 1982.  Ηχογράφηση: 1987  Χορωδία του St. Jacob's Motettkor  υπό την διεύθυνση του Stefan Skold.

18.50 Ολύμπια - Παιδική Χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου.  Orchestration, piano, keaboards: Yannis Ioannou.  Μίκης Θεοδωράκης, Γιώργος Σεφέρης, Οδυσσέας Ελύτης, Πάμπλο Νερούδα. 

Κύκλοι Τραγουδιών

20.10 Ραντάρ 1981 - Γιώργος Νταλάρας, Κώστας Τριπολίτης 

21.00 Χαιρετισμοί.  Σε ποίηση  Αγγελικής Ελευθερίου, Γιάννη Θεοδωράκη, Μίκη Θεοδωράκη. Έτος σύνθεσης: 1978 ' 81 Αθήνα , Βραχάτι, Παρίσι. Ερμηνεύει η Δήμητρα Γαλάνη, συμμετέχει η Χορωδία της Τερψιχόρης Παπαστεφάνου.

22.00 Της Εξορίας 1976. Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Ποίηση: Πάνος Λαμψίδης, Γιάννης Νεγροπόντης, Μανώλης Αναγνωστάκης, Τάσος Λειβαδίτης, Μίκης Θεοδωράκης.  

Όπερες - Αρχαίο Δράμα - Κωμωδία. 

23.00 Ιππής του Αριστοφάνη. Κωμωδία. Έτος σύνθεσης: 1979 Αθήνα.  Μετάφραση: Γιώργος Σκούρτης. Απαγγελία: Γιώργος Λαζάνης. Ερμηνεύουν: Πέτρος Πανδής, Γιάννης Θωμόπουλος, Κώστας Τσαπέκος και χορός με τους ηθοποιούς του Θεάτρου Τέχνης. Ηχογράφηση 1980. 



Τρία  σημαντικά αποσπάσματα από το κείμενο του Μίκη Θεοδωράκη για το Mikis Radio. 

  a. Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός εκατομμυρίου επισκέψεων και πλέον, ακροάσεων στο Mikis Radio, σκέφτηκα να θυμίσω στους ακροατές ακριβώς τι σημαίνει, αυτή η αίσθηση που έχω ότι ελευθερώθηκαν επιτέλους τα έργα μου που ήταν θαμμένα μέχρι τώρα και που τώρα ελεύθερα τελείως πετούν πάνω από μίση, από κόμπλεξ, από απαγορεύσεις. 
   
 b. Όμως, εδώ και δυο χρόνια που το Mikis Radio πήρε την πρωτοβουλία να το απελευθερώσει οριστικά, έχω την ίδια αίσθηση τώρα, στα ενενήντα πέντε μου χρόνια με κείνη που είχα και στα δεκαεννέα μου χρόνια, που γιόρταζα με όλους τους Έλληνες την απελευθέρωση της πατρίδας μου.

c.Τώρα που το έργο μου διασχίζει τους αιθέρες όλου του κόσμου αλλά και της πατρίδας μου, είμαι επί τέλους κι εγώ ελεύθερος.

Μίκης Θεοδωράκης, 19 Φλεβάρη 2018 Αθήνα

Σημεία Ακρόασης - Demo

Ο Μίκης Θεοδωράκης μιλάει για το mikisradio

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επικοινωνία

Γειά σας μέσα από το γαλάζιο εικονίδιο στην δεξιά γωνία μπορείτε να μας στείλετε ζωντανά το μήνυμα σας.